خليك في البيت.. سلامتك انت وكل حبايبك بالدنيا

 

بسبب الكورونا.. ظروف حياتنا كلها اتغيرت، كل عاداتنا، كل مناسباتنا السعيدة والحزينة اتلغت، بس الحاجة الحلوة، إننا وقفنا مع بعض في الشدة، شفنا بطولة الدكاترة والتمريض، وعرفنا قد إيه أهمية المستشفيات.

 

حاجات كتيرة في حياتنا وقفت، بس الخير ما بيقفش، الخير بقى ديجيتال مع مستشفى 25 يناير، تقدر تعمل الخير وإنت قاعد في البيت، علشان كدا عملنا الحاجات دي : 

 

  1. كارت الخير 

تقدر تبعت كارت الخير أونلاين لأي حد في أي مناسبة.. عيد الأم أو الميلاد أو الجواز.. كل مناسباتك وكمان تحط الصورة اللي تحبها.

 

  1. حملات الخير

تقدر تتبرع أونلاين لأي حملة خير.. أجهزة تنفس صناعي لحملة كورونا..أو أجهزة طبية تانية أو تعمل غرفة باسمك في المستشفى.. تقدر تكفل طفل في حضانة أو تتكفل بمصاريف تشغيل سرير طوارئ أو تثمن كيس دم ينقذ حياة إنسان.

 

  1. ابدأ حملتك بنفسك 

تقدر تلم تبرعات أونلاين من صحابك أونلاين أو تخلي هدية عيد ميلادك في الخير أو تعمل صدقة جارية على روح حد عزيز عليك.. كل دا وإنت في البيت وهم كمان في البيت.

 

  1. التبرع المتكرر

تقدر بضغطة واحدة تخلي التبرع بتاعك يومي أو أسبوعي أو شهري أو ربع سنوي أو سنوي.. ويتخصم من حسابك اوتوماتك

 

  1. طرق التبرع أونلاين

وفرنا كل طرق التبرع أونلاين.. سواء من خلال فيزا أو ماستر كارد أو كارت ميزة أو من خلال الأونلاين بانكنج والمحافظ البنكية في معظم البنوك، بالإضافة إلى فودافون كاش وأورانج كاش وماي فوري والتطبيقات الإلكترونية زي ميجا خير، وكمان تقدر تبعت رسالة من أي موبايل بخمسة جنيه.

 

  1. حماية وتأمين بياناتك

قبل ما نعمل دا كله، عملنا كل اجراءات الحماية، سواء بالتعاقد مع باي فورت إحدى الشركات التابعة لأمازون أو بتوفير خدمة الحماية من شركة "مكافي"، كل دا علشان كل معاملاتك تكون آمنة وفي سرية تامة.

 

خليك في البيت.. سلامتك إنت وكل حبايبك بالدنيا.. وساعدنا نخلي غير القادرين يفضلوا في البيت